اعزام تیم مدیریت بحران استانداری به مریوان

به گزارش دوست بلاگ، تهران (پانا) - مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان می گوید نیروهای امدادی در شهرستان های بانه، مریوان و سروآباد برای بررسی خسارات احتمالی این زلزله به مناطق مختلف اعزام شده و تا به امروز گزارشی از خسارت اعلام نشده است.

اعزام تیم مدیریت بحران استانداری به مریوان

به گزارش ایسنا، مرکز لرزه نگاری کشور وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمان وقوع این زمین لرزه ساعت 19 و 42 دقیقه و 23 ثانیه و در عمق 10 کیلومتری زمین رخ داده است.

براساس این گزارش، طول جغرافیایی این زمین لرزه 46.02 درجه و عرض جغرافیایی 35.69 درجه بوده است.

این زلزله در 24 کیلومتری مریوان، 27 کیلومتری چناره و 28 کیلومتری بوئین سفلی (روستایی در بانه)، 98 کیلومتری سنندج روی داد و مردم شهرهای سقز، بانه و دیواندره نیز آن را احساس کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان در گفت و گو با ایسنا گفت: نیروهای امدادی در شهرستان های بانه، مریوان و سروآباد برای بررسی خسارات احتمالی این زلزله به مناطق مختلف اعزام و تا به امروز گزارشی از خسارت اعلام نشده است.

محمد فلاحی افزود: تمامی تیم های امدادی هلال احمر و فوریت های پزشکی در این سه شهرستان در حالت آماده باش هستند و در صورت نیاز به امدادرسانی وارد عمل می شوند.

وی افزود: این زلزله در شهرهای دیگر استان کردستان از جمله سنندج، سقز و دیواندره هم احساس شد و تا به امروز خساراتی ناشی از آن در این شهرستان ها نیز گزارش نشده است.

وی از رسانه ها خواست از انتشار مطالب غیرواقعی و شایعه خودداری کنند و از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی و حفظ آرامش و خونسردی و هر گونه خبر را از منابع موثق و خبرگزاری های معتبر پیگیری کنند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 9617

به "اعزام تیم مدیریت بحران استانداری به مریوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام تیم مدیریت بحران استانداری به مریوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید