از سم زدایی مغز تا تمرینات انفجاری چربی سوز؛ برترین های سبک زندگی

به گزارش دوست بلاگ، اگر فرصت مطالعه مقالات سلامتی و سبک زندگی را ندارید، می توانید گلچینی از برترین مقاله ها و ویدیوهای مربوط به سلامتی، مد و زیبایی، سبک زندگی و آموزش آشپزی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های سبک زندگی، هر دوشنبه 10 مقاله و ویدیوی مجذوب کننده و پربازدید هفته گذشته را در یک مجموعه کنار هم در اختیارتان قرار می دهیم.

از سم زدایی مغز تا تمرینات انفجاری چربی سوز؛ برترین های سبک زندگی

10 عامل که موهای شما را زود سفید می نمایند

بدن انسان دارای فولیکول های مو است. فولیکول های مو در واقع کیسه های کوچکی هستند که سلول های پوست را می پوشانند. فولیکول مو حاوی سلول های پیگمنت یا رنگ است که با نام ملانین شناخته می شوند. همین سلول ها هستند که به موهای ما رنگ می دهند. اما به مرور زمان، فولیکول های مو این پیگمنت ها را از دست می دهند که باعث می گردد موها بی رنگ یا سفید و خاکستری شوند. اگر دلایل آن ژنتیکی باشد، هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید از آن پیشگیری کنید یا برای همواره فرایند آن را معکوس کنید.

10 گیاه آپارتمانی که در آشپزخانه شما به خوبی رشد می نمایند

در خصوص اینکه چه گیاهی را باید در آشپزخانه نگهداری کنید، یک قانون کلی وجود ندارد. چون آشپزخانه ها در خانه های مختلف شرایط کاملاً متفاوتی دارند. مقدار نور، دمای هوا، تعداد پنجره ها و… در هر آشپزخانه ای فرق دارد. اما گیاهانی که در ادامه معرفی می کنیم در دسته گیاهان آپارتمانی مقاوم قرار می گیرند که تقریباً در هر شرایطی می توانند دوام بیاورند و رشد نمایند.

تمرین انفجاری برای سوزاندن چربی شکم چیست و چگونه باید انجام گردد؟

تمرین انفجاری (Burst training) چه نوع تمرینی است؟ پاسخ ساده و کوتاه این است که این تمرین ها چربی شکم را به سرعت می سوزانند و به 90 تا 100 درصد از انرژی و کوشش شما به مدت 30 تا 60 ثانیه احتیاج دارند تا ذخایر قندی بدن، یعنی گلیکوژن را مصرف نمایند و سپس با 30 تا 60 ثانیه دوره ریکاوری و فشار کم همراه هستند تا بدن را در شرایط ریکاوری قرار دهند. این چرخه منجر می گردد بدن شما برای تأمین انرژی کم وبیش به مدت 36 ساعت آینده چربی بسوزاند تا ذخایر گلیکوژن را که بسیار حیاتی هستند، دوباره پر کند.

19 روش طبیعی برای داشتن پوست صاف و بی نقص

داشتن پوستی صاف و بدون عیب و نقص بیشتر شبیه به رویا می ماند تا یک واقعیت، اما اگر یک سری کارها را انجام دهید، می توانید به چنین پوستی دست پیدا کنید. رژیم غذایی سالم، کاهش استرس و دنبال کردن سبک زندگی سالم همگی می توانند به شما در داشتن پوستی صاف یاری نمایند. استفاده از سرکه سیب، آلوئه ورا، روغن رزهیپ و آب سبزیجات و مواد غذایی مختلف با روش هایی که ما به شما آموزش می دهیم، می تواند باعث بهبود پوست گردد.

16 نکته برای تربیت فرزندی با اعتماد به نفس بالا از دیدگاه روانشناسی

اعتماد به نفس یکی از عظیم ترین هدایایی است که والدین می توانند به فرزند خود هدیه دهند. کودکی که اعتماد به نفس ندارد، به انجام کارهای نو و چالش برانگیز تمایلی نخواهد داشت، زیرا از شکست یا سرزنش دیگران می ترسد. دلسردی و ترس سبب تضعیف اعتماد به نفس می شوند. بنابراین زمانی که فرزندتان سعی به انجام کاری سخت و چالش برانگیر دارد، باید به نام والدین، فرزند خود را تشویق و حمایت کنید.

14 خاصیت عجیب اما واقعی آب آلوئه ورا برای بدن که نمی دانستید

به تازگی آب آلوئه ورا تبدیل به یک نوشیدنی محبوب شده است. آب آلوئه ورا حاوی بیش از 75 نوع ویتامین، ماده معدنی، آنزیم ، قند، اسید آمینه، اسید سالیسیلیک، لیگنین و ساپونن است . استفاده موضعی از آب آلوئه ورا سلامت پوست را بهبود می بخشد و آفتاب سوختگی را درمان می نماید. علاوه بر این مصرف خوراکی آب آلوئه ورا می تواند فواید زیادی برای سلامتی بدن داشته باشد. در این مقاله تصمیم داریم شما را با خواص آب آلوئه ورا برای سلامتی بدن، پوست و مو آشنا کنیم.

اسلایسر هندوانه؛ 12 برش استادانه با یک حرکت!

یک چاقوی متفاوت که در یک حرکت هندوانه، طالبی، خربزه و میوه های عظیم دیگر را به چند قسمت مساوی تقسیم می نماید. وقتی این اسلایسر معرفی گشت سر و صدای زیادی به راه انداخت و در شبکه های مختلف تبلیغ آن را می دیدیم. اما برای خیلی از ما این فرصت پیش نیامد که با عملکرد واقعی این وسیله آشنا شویم و ببینیم که آیا این همه تبلیغ واقعیت دارد یا نه.

19 خوراکی که شما را گرسنه تر می نمایند

خوردن خوراکی های سالم و مقوی ایرادی ندارد، اما باید حواستان باشد که بعضی از خوراکی ها باعث می شوند بیشتر احساس گرسنگی کنید. طبیعی است که خوردن چنین مواد غذایی اضافه وزن و چاقی را در پی دارند . بنابراین باید دور این خوراکی ها را خط بکشید و به جای آن ها خوراکی های سیرنماینده و فیبر دار بخورید. مواد غذایی مثل پنیر، آبمیوه، سفیده تخم مرغ، غلات صبحانه و بسیاری دیگر منجر به گرسنگی بیشتر می شوند.

6 مرحله رابطه عاشقانه که تمام زوج ها پشت سر می گذارند

بعضی از زوج ها طوفان هایی را که ناگزیر در هر رابطه ای رخ می دهند، با موفقیت پشت سر می گذارند، در حالی که بعضی دیگر به سادگی در چنین موقعیت هایی از یکدیگر جدا می شوند. دانشمندان علوم اعصاب و متخصصان روانشناسی شش مرحله رشد و تکامل را برای روابط عاشقانه ترسیم نموده اند. این 6 مرحله به ترتیب درهم آمیختگی و هیجان، دلبستگی ابتدایی، روبرو شدن با تفاوت ها و به وجود آمدن ترس و تردیدها، سرخوردگی، تصمیم گیری و مرحله تمرین با هم بودن و نزدیکی شدید دوباره است.

سم زدایی مغز چیست؟ چه زمان و چگونه باید آن را انجام دهید؟

سیستم گلیمفاتیک منجر می گردد که با جمع آوری سموم و مواد زائد از جمله متابولیت ها و پروتئین هایی مانند آمیلوئید بتا که در بیماری آلزایمر نقش دارد، مغز را سم زدایی می نماید. در حالی که خواب هستید، به علت توسعه فضای میان مایع های بینابینی و مغزی-نخاعی، فعالیت سیستم گلیمفاتیک افزایش پیدا می نماید. با توجه به بعضی پژوهش ها، ورزش کردن هم می تواند فعالیت این سیستم را افزایش دهد. سمومی که می توانند روی مغز تأثیر منفی بگذارند، به طور معمول ناشی از مشکلاتی مثل خوردن غذاهای فرآوری شده و التهابی، مصرف زیاد الکل، مخدر و دخانیات واستفاده از بعضی داروها هستند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 11091

به "از سم زدایی مغز تا تمرینات انفجاری چربی سوز؛ برترین های سبک زندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سم زدایی مغز تا تمرینات انفجاری چربی سوز؛ برترین های سبک زندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید