احتمال محرومیت موقت بازیکنان پرسپولیس قبل از دربی

به گزارش دوست بلاگ، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرونده بازی پرسپولیس و سپاهان و درگیری های در این ملاقات را با در دستور کار خود قرار خواهد داد و چه بسا چند بازیکن قبل از دربی تهران با حکم محرومیت موقت روبرو شوند.

احتمال محرومیت موقت بازیکنان پرسپولیس قبل از دربی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعد از به صدا درآمدن سوت بیژن حیدری و اتمام بازی بدون مسئله ای خاص، در جهت زمین تا رختکن، تعدادی از بازیکنان و عوامل دو تیم پرسپولیس و سپاهان جنجال آفریدند و زد و خوردهایی در این بین صورت گرفت.

چندین بازیکن باسابقه و جوان از هر دو تیم به همراه بعضی از عوامل دو تیم در این درگیری نقش ویژه ای داشتند و این اتفاق می تواند به قیمت محرومیت از یک یا دو بازی برای آن ها تمام گردد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علاوه بر دریافت گزارش های رسمی از ناظر بازی و مسئولان حاضر در استادیوم، مستنداتی را هم از سوی هر دو باشگاه دریافت نموده و با آنالیز اسناد و مدارک موجود، برای این ملاقات پرونده ای را تشکیل خواهد داد.

این احتمال وجود دارد که قبل از حضور خاطیان در جلسه رسیدگی به پرونده، دستور محرومیت موقت برای چندین بازیکن و عضو از هر دو تیم صادر گردد که معمولا غیر قابل تجدیدنظر است.

در صورتی که این اتفاق طی روزهای آینده رخ دهد، امکان دارد بعضی از پرسپولیسی ها از جمله سعید آقایی که مشخصا به فیلمبردار سپاهان حمله می نماید، با محرومیت هایی روبرو شوند و دربی تهران را از دست بدهند.

دربی تهران میان تیم های استقلال و پرسپولیس، روز آدینه 24 اردیبهشت برگزار می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 10094

به "احتمال محرومیت موقت بازیکنان پرسپولیس قبل از دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال محرومیت موقت بازیکنان پرسپولیس قبل از دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید