آمادگی ارتش برای راه اندازی بیمارستان صحرایی

به گزارش دوست بلاگ، خبرنگاران : فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور از آمادگی ارتش برای راه اندازی بیمارستان صحرایی ظرف 48 ساعت در صورت اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای بیماران کرونایی خبر داد.

آمادگی ارتش برای راه اندازی بیمارستان صحرایی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ارتش: امیر سرتیپ فرهاد آریانفر با اشاره به آمادگی ارتش برای ایجاد بیمارستان صحرایی برای بیماران کرونایی، اظهار کرد: اگر اعلام نیاز شود، ظرف 48 ساعت نسبت به راه اندازی بیمارستان صحرایی برای پذیرش بیماران کرونایی در هر جای استان کرمانشاه اقدام خواهد شد.

آریانفر افزود: پیش از این ارتش در ماجرای زلزله 7.3 ریشتری استان کرمانشاه در سال 96 در مدت زمان کوتاهی بیمارستان صحرایی را برای خدمات رسانی مطلوب به زلزله زدگان برپا کرد که به عنوان اولین بیمارستان صحرایی برپا شده در منطقه خدمات خوبی را به زلزله زدگان ارائه کرد، لذا تجربه راه اندازی بیمارستان صحرایی را در مدت زمان کمی در استان برای خدمات رسانی به بیماران کرونایی داریم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور در ادامه با اشاره به پای کار بودن ارتش از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کرمانشاه، گفت: ارتش چه در حوزه ایجاد نقاهتگاه و چه در حوزه بیماریابی و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده اقدامات قابل توجهی را در استان از ابتدای شیوع بیماری کرونا ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان 520 ارتش در کرمانشاه در حوزه خدمات رسانی به بیماران کرونایی پای کار است، گفت: هم اکنون بین 40 تا 50 تخت ICU و CCU این بیمارستان در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته است.

وی با اشاره به مجهز بودن ارتش به تجهیزات پزشکی استاندارد مرتبط با تولید ماسک و موادضدعفونی کننده، گفت: ارتش تمام قد در حوزه مقابله با بیماری کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی است و از هرآنچه توان دارد، مضایقه نخواهد کرد.

آریانفر ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به امروز بالغ بر 100 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و 200 هزار ماسک در مناطق محروم استان کرمانشاه توزیع کرده ایم

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7511

به "آمادگی ارتش برای راه اندازی بیمارستان صحرایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی ارتش برای راه اندازی بیمارستان صحرایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید