آسمان این شهرها بارانی است

به گزارش دوست بلاگ، تهران (پانا) - سازمان هواشناسی اظهار داشت که از امروز آدینه به تدریج در جنوب غرب، غرب، شمال غرب، بخش هایی از مرکز، دامنه های جنوبی البرز مرکزی و غربی و دامنه های زاگرس مرکزی و شمالی بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می گردد.

آسمان این شهرها بارانی است

براساس پیش بینی کلی بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز آدینه به تدریج در جنوب غرب، غرب، شمال غرب، بخش هایی از مرکز، دامنه های جنوبی البرز مرکزی و غربی و دامنه های زاگرس مرکزی و شمالی بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می گردد.

شدت بارش در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، کرمانشاه و زاگرس مرکزی است و شنبه بارش در این منطقه ها به طور متناوب در بعضی ساعات ادامه یافته و بعلاوه در سواحل دریای خزر نیز بارش پراکنده رخ می دهد.

بارش یکشنبه در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و به صورت پراکنده در سواحل دریای خزر، اردبیل و شمال سیستان و بلوچستان ادامه دارد، دوشنبه در گیلان، مازندران، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و سه شنبه در خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده رخ می دهد. طی این مدت بارش در منطقه ها سردسیر و مرتفع به شکل شکل برف است.

دمای هوا شنبه در شمال غرب و یکشنبه در سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز و شمال شرق بین 3 تا 5 درجه کاهش می یابد و از امروز تا بعد از ظهر شنبه در استان های ساحلی دریای خزر وزش گرمباد رخ می دهد که به ویژه در دامنه ها و ارتفاعات به نسبت شدید خواهد بود.

آدینه و شنبه در غرب و جنوب غرب و شنبه و یکشنبه در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید رخ می دهد که در بعضی از این منطقه ها با احتمال خیزش گرد و خاک همراه است.

از بعد از ظهر شنبه تا صبح یکشنبه سرعت وزش باد در جنوب تهران، البرز، قم و جنوب سمنان نیز افزایش می یابد و یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

آسمان تهران فردا (7 اسفندماه) نیمه ابری تا ابری به همراه وزش باد و گاهی بارش باران و احتمال رعد و برق با حداقل دمای 8 و حداکثر دمای 17 درجه سانتیگراد و برای روز یکشنبه (8 اسفندماه) کمی ابری و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای 10 و حداکثر دمای 14 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 13400

به "آسمان این شهرها بارانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسمان این شهرها بارانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید